Jaaaaaaaaaaaaaaaa !

0kommentarer

Det har vänt! Ingen feber alls idag! trotts att jag både duschat och faktiskt tvättat lite med andra ord åtminstone hängt upp några maskiner på tork! till och med aptiten börjar komma tillbaka och det är så himla skönt jag som är ett riktigt matvrak i vanliga fall. När jag inte äter då är det något som är riktgt fel vill jag lova. Men som sagt var nu har aptiten återvänt och med det lite magont men det är inget jag lider av i soffan eller som det är just nu i fotöljen med gubbens dator på låren. När katten är borta så dansar råttorna på borden med andra ord jag kidnappade hans bärbara dator när han åkte till jobbet! Som jag känner nu så blir det nog jobb i morgon natt för sedan väntar lite semester till fredagen då vi gör en eftermiddag och sedan ledig helg! Ska bli skönt att vara hemma med barnen som har sport lov denna vecka!  Det blir nog en hel del stall och hästar denna vecka har nästan abstinens efter lite hästskit under naglarna! Ja jag är en riktig lant lolla till hundra procent och dessutom stolt över det. Visst det är kul att klä upp sig och göra sig snygg men inget går upp emot att dra på sig ridbrallorna och en härlig varm tröja och på med mössa och vantar och regäla skor och sedan bär det av till stallet! Hästarna skiter fulständigt i hur jag ser ut ;) de gillar mig iallafall. Och jag älskar ju dessutom dom helt vilkorslöst!

Tror till och med hunden har insett att jag börjar bli frisk för hon har lämnat mig i soffan helt allena för att mysa ner sig i min säng istället för mitt sällskap uppe i soffan. hon har inte svikigt mig på hela veckan utan troget legat i soffa med mig och haft koll så länge jag inte jobbat! Lojalitet ja deftentift! Härlig ja absolut!

I kväll blir det melodifestival och ja sedan vet jag inte men såg att det gick en film på trean så det är möjligt att jag och ungdomarna hamnar där vem vet! Behöver vara uppe ett tag i natt så jag får rätt ryttm för morgondagens nattskift!

Skönt att börja hitta tillbaka till livet igen!

Puss och Kram

Kommentera

Publiceras ej