Lördag =) Yes

0kommentarer

Då var det lördag, så himla skönt!  Igår på jobbet så valde jag att stor städa en av linerna det var lagom jobb en fredag kväll! SÅ nu har jag sanerat mina naglar som blir full i färg och cleaner och annat joxs... bra för gelé naglar nej men men vad gör man inte för att vara fin dom andra dagarna ;)
Vi han även köra fram lite ben men sedan var skiftet över, det gick riktigt fort!
Idag ska vi fara iväg till Valbo och jag ska hämta mina nya glasögon, det ska bli riktigt skönt att se ordentligt igen! Vi ska även på jeans jakt till Fabian... Felicia ska vi lämna i Andersberg hos en klasskompis så blir hon nöjd också!
Sedan ska vi även handla på Ica så våran kyl, frys och skafferiet slutar gapa så tomma...  Nej nu ska jag fixa lite här hemma sedan far vi!
Kram och ha en underbar lördag!

Kommentera

Publiceras ej