Min absolut värsta vecka! Men nu har det f...

6kommentarer

Min absolut värsta vecka! Men nu har det förhoppningsvis vänt.. Första dagen som feberfri sedan i måndags, har dessvärre jobbat mån till tors pga att jag måste ha läkarintyg från dag ett då jag varit sjukskriven för många gånger förra året... Men sådana är reglerna synd bara att fel personer straffas och dom man vill komma åt kommer undan ändå:( ganska trist facit. Men jag tror på samtalet och att våga ta fajten !! Ja ja igår ringde jag företagshälsan och oj vad tillmötesgående dom var underbara människor! Så min underbara make fick skjutsa mig till söderfors och läkaren tittade på mig och säger ja om någon tror att du inte är risig så vet inte jag och du att jobba med feber det är bara dårar som gör. Så det var bara åka hem med läkarintyget och bädda ner sig i soffan. När jag vaknade så var jag bra nära feberfri så nu blir det lugn och ro minst en dag till och ett jätte hopp om att febern är besegrad. Enligt läkarn ska man inte ha 40 grader och vara på benen när man är 38 år men men.. Jag jobbade med 39,5 i feber och det gick det med !! Envis jag... Ja ja jag är väl det! Men samtidigt är jag rädd om livet och gäller det gubben eller barnen så bäddar jag kvickt ner dom i sängen bara dom nyser ;) nej nu blir det skidor på tv och lata dagar..... Kram

6 kommentarer

yasmine modell fru och mamma

19 Feb 2011 10:13

låter som en jobbig vecka

vore jätte gulligt om du kunde rösta på min son Dennis i tävlingen här kraaam

http://www.viforaldrar.se/omslagstavling/?view-id=41529

Styleformen

19 Feb 2011 10:39

Godmorgon! Sovit gott? :P

ida

19 Feb 2011 10:54

Skulle du kunna vara jätte snäll och gå in på min blogg, kolla på bilderna på skorna jag lagt ut och skicka en komentar om vilken färg som är finast? Skulle bli jätte tacksam för hjälpen

AsIThink

19 Feb 2011 10:55

Läs bloggen där allt du behöver är en egen åsikt! Det låter väll enkelt?

Viktoria

19 Feb 2011 10:58

Bra blog du har :)

emelie

19 Feb 2011 11:28

hej :) jag är med i en sångtävling och jag är i final nu i topp 5 och det skulle betyda så mycket för mig om jag vann för då får jag komma till studion och spela in en låt ! snälla rösta på mig, gå in på www.ilikemymusic.blogg.se och rösta på emelie fors :) tack !

kram

Kommentera

Publiceras ej