pigg igen!!

0kommentarer

Då har livet återvänt i sin normala form till min kropp igen då =) Helt underbart måste jag säga. Nu har jag fått i mig lite frukost så nu tänker jag göra ett av dessa måsten som hör till att bo på landet och ha stort hus och en filosofi om att värma upp det så billigt som möjligt ;) Ut och köra in ved! Fixar kroppen det så kan jag absolut jobba! Sedan vet jag inte alls vad jag ska hitta på idag men jag lär knappas bli sysslolös i alla fall!
Idag har Felicia ridlektion men det är Angelicas föräldrar som kör efter som vi skulle jobba och ja det ska jag ju göra men har ju inte jobbat i natt så jag är vaken. Men jag tänkte passa på att laga middag under tiden hon är i stallet.
I morgon tänker jag åka ut och om inte rida så åtminstone pussa lite på lilla prinsen!
Nej nu ska frukosten röjas och sedan på med vintermunderingen och ut!
Kram

Kommentera

Publiceras ej