32 timmars jobb sedan i fredags...

0kommentarer

Finns en del att önska om denna helg som att den hade varit jobbfri men den önskan har jag varannan helg när det är trettiotvå nya timmar som väntar på mig och att jag ska av verka dom på Kadax produktion AB som maskinförare.. Just denna helg har gott över förväntan allt har bara flyttit på och allt har funkat som det ska. Visst en del små incidenter händer alltid men inga stora grejer och det är bra då blir både ledningen och IKEA nöjda och glada och jag känner mig små nöjd när lönen kommer och ob från denna helg är med! För vem gillar inte pengar??
När vi gjort allt klart så blev det middag som ungarna fixat för andra dagen i rad! DOM ÄR BÄST!! Sedan bar det av ut på tur i Västland och dela ut programblad som jag borde ha gjort för länge länge sedan!! Men nu är det Gjort äntligen gud så skönt!!
Nu blir det mest sömn som kommer bli så himla skön!! I morgon ringer ingen klocka vid fem ska bli så himla skönt!! Det är det bästa med förmiddagarna man uppskattar dom dagar man får sova! Idag har jag även bokat mina första kunder!! Jippi!
Nej nu får det vara bra för nu tror jag bestämt jag hör att duschen ropar på mig ;)
Kram

Kommentera

Publiceras ej