Hej hopp gummi snopp  Idag sov hela fam...

0kommentarer

Hej hopp gummi snopp  Idag sov hela familjen till tolv även tonÃ¥ringarna som inte jobbat natt  men sÃ¥ är det ! Jag satte direkt igÃ¥ng att jula av här hemma lika kul som det är att plocka fram alla nissarna är det skönt att få plocka undan och plocka fram ett mindre plottrigt hem . När jag fÃ¥tt ner alla tomtar sÃ¥ började jag byta gardiner upp i nya rummet och hittade gardiner i skåpet som funkar utmärkt . SÃ¥ i morgon ska jag gÃ¥ lös pÃ¥ bottenvÃ¥ningen . Gubben har lagat bil idag så någon ridskola blev det tyvärr inte men det får vi ta igen en annan gång ! På kvällningen blev det soffan och Göta kanal 2 trevligt familjemys :) sedan har min jakt på ett runt matbord gått vidare förhoppningsvis finns det ett i Uppsala som jag kan tänka mig men det återstår att se i morgon om jag fått något svar pÃ¥ mailet !! Kram 

Kommentera

Publiceras ej