Ja ni idag är det verkligen helg här hemma =)

1kommentarer

Ja idag har det varit en så himla bra lagom dag här hemma inga måste bara gjort det vi vill och kände att det är bra att få det gjort nu när det finns tid! Sov länge eftersom vi inte kom i säng fören klockan var två inatt. Jag hade nagletejer här först en vid tolv och sedan två på kvällen så det blev mycket naglar igår =) och efter det så blev det mina egna som fick sig en omgång!! Yes det var verkligen välbehövligt men nu är dom ursnygga igen!
Så här ser dom ut mot Kométas hals idag när jag var till stallet och red en härlig ridtur på just Kométa. Den hästen och jag kommer att komma väl överens när vi väl lärt känna varandra lite bättre. Hon är ju mor till min Lilla knas knopp Nykur <3
Nykur i dag i hagen kom dock inte fram för "tjock" Kló står i vägen... hög gravid och allt! Dom vill inte gärna av vika från stigen som dom gått upp mellan grindarna snö finns det ju en hel del utav så jag förstår dom!
Hon är otroligt söt denna häst och nyfiken som få!
När jag väl landat hemma efter stallet så vart det lite lunch och mys i soffan med lite skidskytte till. Sedan började jag baka en dubbelsats med mjukt tunnbröd. Jag testade detta recept i julas och alla bara älskade det så nu fick det bli en dubbel sats och gott blev det! Nu väntar soffan och lite mys med familjen!
Kram kram

1 kommentarer

angelica

17 Jan 2011 17:31

måste bara tack för naglarna annika, älskar fägen ju! ;)

såg att du hade provat de röda på bilden, fint ;)

Kommentera

Publiceras ej