Jaha......

0kommentarer

Då är man inne på en sådan här 7 dagars vecka igen då... dom tycks aldrig ta slut :( Önskar väldigt ofta att jag kunde jobba 4 dagar i veckan och ledig 3 så jag han med allt det jag vill göra. Men nu är det ju tyvärr inte så. Men fyrskift är nog fan det djävligast formen att jobba tror jag iallafall i den formen som vi gör det.En av mina högsta önskningar just nu är att firman bestämmer sig för femskift det skulle kännas så mycket bättre både för kroppen och själen! Ja det var klagan det!
Nu till det roliga Idag kändes det nästan som vår i luften, så himla skönt.  har redan märkt att det blir ljusare på kvällarna. tyvärr blev det ju regn på kvällen och åter glashalt men men vill vi ha vår så får man ta dessa glashala vägar också tyvärr! Har så smått börjat fundera på vad jag ska hitta på för projekt i trädgården till sommaren något lär det allt bli. Har en balkong som ska byggas och sedan har jag en liten kaffevrå som jag skulle vilja fixa men vi får se vad som hinns med ;) I sommar ska jag även njuta av häst ägandet och ta lite promenader med lillen och börja så smått med grunderna i hanteringen av honom <3 lägger man en bra grund så kommer inridningen bli en barnlek :).
Undra just om han kommer bli korpsvart eller brunsvart... det kommer vissa sig när han får sommarpälsen en sak är säker han kommer glänsa som få när jag borstat honom iallafall!
Nu vankas dagens andra semla! har bakat 30 semelbullar men fortsätter vi så här så är det snart inga kvar ;)
Puss och kram hela dan!
Mammas lilla gó hjärta! Synd att det är svårt att få bra bilder på mörka hästar lär bestämt ta hjälp av Felicia!!!

Kommentera

Publiceras ej