Nytt år och härliga nya förutsättningar =)

0kommentarer

Fan mitt liv kan nog inte bli bättre <3. Igår blev det ett lugnt familje nyår helt i min smak! massor med gott att äta lite film och brädspel =)
Idag så massade vi oss upp till ett jäkla snöande visst det snöade i natt med men trodde och hoppades att det skulle ha get med sig när vi klev upp men nej då!  Utan nästan 2 dm med nysnö... Så i med Frukost och för gubbens del igång med traktorn så vi kunde ta oss av gården! Jag skulle till stallet men kom inte så himla långt :( I sandby fick jag vända för där såg man inte vägen alls utan det var bara en vit massa som snöfallet och vinden ordnat till. Kunde ana ett dike där jag vet att vägen ska gå men med en v70 utan fyrhjulsdrift så fanns det inte en chans att jag skulle fixa det :( Så det var bara vända och ringa Josefin som jag inte fick tag på men jag meddelade hennes sambo att tyvärr jag kommer inte fram... Så väl hemma så fick jag hjälpa gubben lite ute med snön och sedan in och greja lite, så det blev till att testa två nya bröd recept istället för att rida.. Det ena är i ugnen och det andra på jäsning så det blir nog lite gjort ändå idag. Nej nu ska jag ringa Jossan och kolla när vi rider istället för idag!
Kram alla glada =)

Kommentera

Publiceras ej