Ja då är det fredag igen då =)

0kommentarer

Härligt med Fredagar, för mig är det veckans bästa dag på något sätt spelar faktiskt ingen roll att jag alltid jobbar då. Huset är nystädat maten oftast klar när jag kommer hem och sedan njuter oftast gubben och jag av att bara vara denna kväll. just denna del av året så är det oftast ute på altanen med var sin tidning eller bok och bara vara. Det är ett helt perfekt sätt att varva ner på och bara samla ny härlig energi på endera för de uppgifterna men tänker ta sig ann på sin lediga helg eller inför att jobba hela helgen.
Just denna helg är ju en jobbar helg så man vet absolut vad man ska ta sig för och göra om jag säger så ;) Gubben har nätter och jag jobbar ju hela dagarna. Så vi ses bara en stund på morgonsidan. Men herre gud vad gör det vi har massor av tid andra dagar ;) (men egentligen är det skit trist att inte träffas, vilket är en ganska härlig känsla efter nästan 20 år tillsammans. Att man inte får nog av den andres närvaro). Nej nu ska jag rast hunden och sedan kramar jag kudden för att ladda inför i morgon.

Kommentera

Publiceras ej