Ja ha då har stallet blivit med Shettis då ;)

0kommentarer

Fick ett så himla roligt samtal för en liten stund sedan och det var att Josefin köpt en liten skit häst i form av en Shettlandsponny vid tilltals namn Max! Ska bli så himla kul att träffa honom i kväll vid ridspecials avslutningen. Hon har länge pratat om en shettis och nu hade rätt häst kommit i hennes väg så då slog hon till =) Vilket jag tok gillar!
Idag har jag mest farit fram och tillbaka i bilen tycker jag, Har skjutsat Fabian till golfen och hämtat upp honom, sedan har det blivit en hel del tvättat också. Det har blivit lite eftersatt eftersom jag har jobbat i sju dagar i sträck vilket inte alls var meningen men vårt Karlholms Konsum fick lite trassligt i torsdags så då hjälpte jag dom lite. Hur som har extra arbetet gjort att jag kunnat tagit bort en dag före vår resa och det tror jag inte alls är så tokigt :)
Sedan har jag även fått ett besked om högskolan så nu ska bara ett beslut fattas ;) Eller är det redan fattat ;) hur som så kommer allt bli skitbra i slut ändan av denna historia <3
Mannen min har fått semester vilket han är välförtjänt av och då ställer han sig och klyver ved! Han är helt enkelt skit duktig =) Men snart får han riktig semester på Cypern! Vi längtar som tokiga efter dessa veckor, men snart mycket snart är vi där!
Nej nu ska jag dona lite här hemma före stallet!
Kram

Kommentera

Publiceras ej