Ny dag nya möjligheter ;)

0kommentarer

Ja som vanligt så går mitt liv i väldigt många knyck... men jag trivs som fisken i vattnet! Synd bara att vädret fullkomligen skiter i att det är sommar... Visst vi hade tre riktigt finna dagar i förra veckan men jag vill ha sådant väder länge länge. Då laddar jag om mina batterier till max =) Men men snart får jag åtminstone två veckor av sol och bad med min härliga familj =)
Bästa mannen i världen väntar på nya äventyr på cypern sist vi var där!!
Jag är en list människa, jag skriver helt enkelt listor om allt. Så nu har listorna för denna resa börjat tillverkas.. en ganska kul grej. Minns när vi skulle gifta oss då vill jag lova att det var många listor ;) Men sedan blev den dagen just som vi ville ha den också inget bortglömt och allt flöt på just som vi ville ha det! Så inget ont om listor.  Synd bara att man inte sparat alla hade kunnat vara riktigt rolig läsning då det även brukar bli små koments lite överallt på dom typ glöm inte detta as viktigt osv.. ;)
Idag står det klippning på listan av mitt hår möjligen lite färg också vi får se vad Jessica hittar på =) Efter det vet jag inte men tror jag ska klyva lite ved om det inte regnar och sedan är det Ridspecial med Bästa Josefin i kväll ÅÅÅÅ vad jag längtar. När jag red Litlamin i söndags så gick allt riktigt bra, lite skit under mig i häst form och lite skit bakom spakarna men över lag så gick det riktigt bra. Jag längtar massor tills om två år då jag kan börja med Nykur det ska bli så himla spännande och Josefin påstår att han kommer att bli enklare en Litlamin så jag hoppas hon har rätt =)
Full i bus svar ja! Mitt lilla go hjärta som just nu går på bete med Gustur<3
Nej nu ska här fixas lite innan jag fara iväg!
Puss och kram hela dan!

Kommentera

Publiceras ej