Ny vecka och nya möjligheter =)

0kommentarer

Oj denna vecka blev en riktig arbetsvecka, jag startade i fredags och min första lediga dag blir på torsdag.... Så det kan bli då ;) Ja ja ska inte klaga nu är det bara 18 dagar kvar till semestern.. hur jag längtar och det borde innebära typ 11 arbetsdagar om jag inte är helt fel. Sedan kommer ett avgörande på fredag oj ja det händer verkligen grejor runt mig just nu och jag gillart!  Tyvärr gillar inte min mage allt jobb men det finns det medicin emot när det bara är kortare perioder om en vecka. Annars hade jag garanterat dragit i handbromsen för länge sedan =) med andra ord inte tagit åt mig så mycket jobb! Nej nu ska jag åka och jobba lite =)
Puss och Kram hela dan!
Och du glöm inte att du är unik och värdefull =)

Kommentera

Publiceras ej