Yes ännu håller det i sig ;)

0kommentarer

Kom upp även denna morgon och av verkade 4,29 km joggning och sedan lite styrka med egen kroppsvikt och hör och häpna jag har hittat mina gamla hantlar så idag blev det även lite armar =) Älskar att forma min kropp, ser den lite som modell lera att skulptera med. Gillar när jag känner och ser hur det händer grejor. I min värld är muskler i lagom mängd snyggt som sjutton men det får absolut inte bli för mycket av den varan heller. Man lever ju i landet lagom... Men det ska väl till läggas att idag var det hyfsat tunga ben som tog mig fram på grusvägen men jag gjorde det =)
Nej nu ska jag duscha och ta en god frukost på altanen som uppladdning för att jobba till halv nio i kväll. Njut nu av denna underbara dag av sol och bad. Det hade jag gjort om jag varit ledig!
Puss och kram hela dan!
Mina underbara unga vuxna <3

Kommentera

Publiceras ej