en underbar fredag

0kommentarer

Ja då har även denna dag förflutit som sig bör! Började morgonen med att olja vårat trädäck på baksidan vilket tog si så där en två timmar, men gud så himla fint det blir när det är klart. När jag var klar med det så blev det ogräsrensning vid uteplatsen som är vid poolen =) när allt detta var klart så tog jag ledigt resten av dagen och ägnade mig åt att sola och att umgås med min underbara man <3 Så eftermiddagen ägnade jag åt att ligga på min luftmadrass i poolen och sola. Så himla skönt!

Sedan blev det middag i form av matjesill och färskpotatis mummsigt värre enligt mina smaklökar!  När maten var intagen så blev det en helt underbar uteritt med josefin och fabian i Sätra skogarna på en och en halv timme! Så nu ska jag sova och ladda för att jobba i helgen =) Vem vet kanske ses vi på Konsum!

Puss och Kram hela dan!

Kommentera

Publiceras ej