Ja så var denna helg snart över!

1kommentarer

Ja det är en hel dag kvar vilket är väldigt skönt =) Idag vaknade jag "som vanligt" före alla andra och fick fika i lugn och ro! Nu längtar jag till sommaren och mina härliga morgonstunder på altanen i skuggan men träningsoverallen på och så kommer solen smygande och man kan ta av sig lite... så skönt.
Igår hade vi bästa Jeanette och Jum Jum på besök. Fixade Nettan´s naglar och Jum och Andreas fick tid för varandra och oj vad dom pladdrade på. När dom snygga gröna naglarna var klara så blev det lite middag i glada vänners lag och som vanligt höll Flisan igång oss hela middagen. Den tungan kan prata den till och med så jag blir tyst och då kan ni tänka er ;) Efter detta blev det melodifestivalen och om rätt låt vann kan jag inte uttala mig om för jag tycker det var många som var väldigt bra! Hur som helst så hade vi en urmysig kväll i goda vänners sällskap <3 Nettan CYPERN i maj nästa år......
På dagen så var jag och barnen till Josefin och red alle hopa riktigt trevligt måste jag säga =) Älskar att göra saker som uppskattas av båda barnen, och just detta är en sådan sak. Att vi sedan hade tur med vädret gjorde ju absolut ingenting!
För övrigt har helgen/ledigheten bestått i ridning och familjemys =) Helt i min smak!
Kram och trevlig söndag på er alla <3

1 kommentarer

Nettie

13 Mar 2011 08:21

Härligt var ordet! Det gör vi om!

Men du...Cypern NÄSTA år? Ska vi inte slå till så fort som möjligt? Jimmi ville absolut åka och tyckte det skulle bli jättekul! (å jag blev förvånad... )

Kommentera

Publiceras ej