Ja tiden går och jag består ;)

1kommentarer

Ja då var det Tisdag då och en massa "jobbiga" grejer  blev gjorda igår.. Numera är jag inte ordförande i Karlholms KroppsKultur längre och det känns både vemodigt men samtidigt väldigt bra. I det vemodiga ligger att jag var med och bildade föreningen och då kändes det som att vi aldrig skulle skiljas åt men nu har livet dragit åt ett håll och jag följer med det utan att stretta emot allt för mycket. Det är som ni kanske förstår så att hästarna tar ganska mycket tid i anspråk vilket jag dock gillar å det bästa men det gör också att jag väljer bort andra saker och då blev det naturliga att ordförandeskapet i 3K fick vika denna gång. På slutat har det mest varit en belastning allt utom mötena då man träffar en massa trevliga, roliga, inspirerande och härliga tjejer =) Och det har varit dom som gjort att jag stannade så länge som jag ändå gjorde. Tack för denna tid tjejer =) Vi kommer mötas och språkas ändå!
Sedan har jag äntligen fått rumpan ur vagnen och skickat iväg alla papper angående min arbetskada som jag ådrog mig i januari förra året. Men det tog hela förmiddagen i anspråk men nu är allt iväg skickat och nu återstår att se om jag får någon ersättning.... Det skulle ju inte alls sitta helt fel om jag säger så. Nu blir det till att hålla tummarna så kanske det kommer någon krona eller två vem vet?? Ja skönt är det iallafall att nu är det gjort.
I stallet idag blev det en promenad med en frusen Kométa och sedan lite allmänt snack :) Så himla kul att åka till stallet, spelar liksom ingen roll vad vi gör för jag får hur som helst en massa härlig energi av hästarna och Josefin =) Livet är bra underbart!
När jag landade hemma igen så blev det lite middag och sedan ja ja data tid eller vad man ska kalla det men nu ska jag upp och ta reda på lite tvätt och sedan ladda för ännu en natt på "glädjefabriken". Efter denna natt väntar två ledig dagar och på torsdag får Gustur skor!!! Yessssss! Väntar med spänning på vad krutburken har att ge efter denna ofrivilliga villa!
Nej nu kallar tvätten på mig ;)
Kram
Liss Kométen var en frusen tjej idag!! men det rådde vi snart bot på =)

1 kommentarer

Nettie

05 Mar 2011 11:24

Jag håller tummarna för att en stor ersättning snart kommer till dig - det är du värd =)

Vi måste planera in en träff snart! Kanske kan du greja mina naglar? Christina hade tjockt med tider så jag skulle få vänta i FEM veckor på nya och nu har det redan gått två... Hur har du det med tid?

Kram

Kommentera

Publiceras ej