Ny klippt och .....

0kommentarer

SÅ HIMLA NÖJD!! vill ni gå till en riktigt jä** la bra frisör så bara måste ni besöka Jessica som har Cuts & colours i Karlholm. Hon är bara bäst det är allt jag har att säga! Vilket sätt att jobba på jag är så imponerad hon lägger verkligen sin själ i det hon gör och måste bli nöjd annars så gör man om. Jag var dit i går och klippte mig och när hon var klar så var jag helt nöjd och inser att ja visst lite färg så kommer det bli alla tiders. Då säger människan kom tillbaka i morgon så färgar vi det. jag var absolut inte sen att tacka ja och nu sitter jag med världens snyggaste hår!!
För övrig i dag så blev det ingen ved. Han helt enkelt inte mer än tandis och att städa huset sedan bar det av till Jessica!
Och nu blir det ICA Maxi och lite mat shopping eller rättare sagt lite kalas handling!
Puss och Kram
Ni kan kolla in Jessicas hemsida www.cutscolours.se :)

Kommentera

Publiceras ej