Tänk vad en låt kan göra för ens humör =)

0kommentarer

Ja nu är det så där länge sedan jag var här och skrev igen... men denna gång har jag en anledning god som någon annan. Jag har jobbat 72 timmar sedan i Fredags tills igår kl 14..... inte klok nej det är inte alls omöjligt, det bjuder jag på i sådana fall ;). Men är det någon gång jag kan tänka mig att jobba över så är det innan värmen och ljuset kommer till oss, sedan vill jag vara ledig så himla mycket det bara går och njuta!
I morse skjutsade jag Fabian till skolan och då dök det upp en låt på radion och hela jag bar mådde toppen Det var låten Next to You med Dante. Så jävla skön remix på en gammal låt!! Mycket värd att lyssna på. Jag älskar ju när man tar in lite annorlunda sound i musiken och här är det lite av det! Annars är jag ju en inbiten rock tjej som älskar gammal hårdrock av mjuk sort!
Idag har jag skjutsat mina två killar dit dom ska med andra ord skolan och jobbet så nu är jag och djuren själva här hemma, ganska skönt men saknar mitt stora <3 här hemma! Nu har frukosten glidit ner och hunden är utfodrad så nu ska vi ta en promenad i blåsten men herre gud det är ju plusgrader! Efter det blir det stallet och ridning och sedan ska jag pyssla med Nykur. Igår valde jag att åka till stallet och varva ner efter mina arbetstimmar och det är det bästa jag kunnat gjort =) Så häftigt att man får så mycket energi av dessa underbara varelser, jag hängde med ut på en lektion och vi red ut och Litlamin höll hovarna i backen hela tiden! Duktig Flicka!
Väl hemma så blev det middag och sedan skickade jag gubben med Sonen till ridskolan och jag städade huset och tvättade den tvätt som fick plats att hängas upp på tork, resten får jag ta till kvällen! Som sagt var snacka om att jag fick energi i stallet!
För när jag kom hem från jobbet vid 14 tiden och skulle byta om så visste jag knappt hur jag skulle ta mig till stallet men efteråt så bara kändes allt så himla bra =) Tack för att ni förgyller mina dagar "häst jävlar" <3 och Josefin!!
Nej nu ligger hunden vid mina fötter och kollar på mig ungefär som kom igen nu nu går vi =) Så sagt och gjort det gör vi nu =)
Kram
"mitt" energi knippe Litlamin efter en kall ridtur i vintras men nu börjar ju våren göra sitt intrång och det är så himla härligt! Obs Josefin äger Lilamin så hon är inte min men vi trivs ihop vi två tjurskallar!! Pusse

Kommentera

Publiceras ej