Sol =)

0kommentarer

Ja i helgen har vädrets makter älskat oss i norduppland! Har bara njutit och varit ute hela långa helgen så himla skönt! I Fredags kom både Felicia och My hit och det är så himla mysigt att ha dessa underbara små vuxna i ens närhet! I Lördags drog vi till stallet och red en helt underbar ridtur på volten allihopa, så himla kul att vara många där! Efter det så skjutsade jag hem tjejerna och sedan for jag och Fabian tillbaka och stolpade en hage som ska bli sommarbete! Allt gick jättebra! stötte bara på patrull ett par tre gånger i form av sten... men det är ingenting.

Väl hemma igen blev det en god middag och hämtning av bil nummer 2. Jag har varit hur kaxig som helst och sagt att "vi klarar oss med en bil" men oj vilken skillnad det blev när tvåan kom tillbaka! Jag har liksom återfått min frihet igen ;) Så i går var gubben och besiktade den och det gick helt som förväntat en del små pull men för den summan pengar så har vi fått mycket bil! Så nu har vi en V70 och en 855 båda med drag vilket är helt underbart då är vi absolut inte låsta vid någon av bilarna och Gissa vårt lilla hjärta kan åka i båda två! Helt perfekt med andra ord!

 

Han även fixa naglarna på båda tjejerna. Dom är så himla tacksamma att hålla på med glada och nöjda!

 

I söndags så var det ridlektion för Felicia så vi var ytterligare några timmar ute i stallet och jag tog in prinsen och fixade lite med honom. Han uppförde sig galant trotts att Felicia och Angelica tog ut sina, inte ett ljud <3.

 

För övrigt röjde vi av gården och försöker ordna någon slags ordning i detta kaos som råder... men till kvällen ska vi åka till soptippen och göra oss av med en hel del vilket ska bli riktigt skönt! Får säkert åka ett par svängar även på torsdagkväll men sedan är det gjort och vi kan börja samla på oss lite mer bråtte ;)

 

I morse vaknade jag och mitt lilla hjärta hade gjort frukost på altanen till mig! Måste ha världens bästa barn! Det var jättemysig start på dagen. Nu ska Gissa och jag ta en promenad innan det blir för varmt och sedan ska jag jobba mellan tolv och 18 idag.

 

Ha en underbar dag i solen =)

 

Kommentera

Publiceras ej