Konsum

0kommentarer

Idag är jag konsum tant igen =) ska bli himla roligt att träffa tjejerna igen. I går var det hemma studier som gällde då våran föreläsare vabbade med sin sjuke son. Fördelen var att han meddelade oss redan på tidagen så alla visste om det i tid =) Stort plus då det blir långt att åka för ingenting (28 mil). Tyvärr kändes det som jag knappt fick något gjort alls men nu är en bok genomläst noga och det är understycket så nu återstår bara två böcker tills på måndag :O men det ska nog gå. Sedan är planen att jag ska skriva rent lite så om en vecka ska det sitta hyfsat!  Där efter gäller det att ta tag i statestik boken! Tror dock att min plan är hållbar!
Han även städa av huset igår med hjälp av världens bästa man =)
Nej nu ska grön kläderna på och jag iväg =)
Ha en underbar dag =)

Kommentera

Publiceras ej