Ja tiden den går som bara attan...

0kommentarer

Massor med tid gick till att fixa med matrummet men nu kan jag skryta och säga att det blev ruggigt bra =)
Hade lite av invigning i helgen då vi firade våra födelsedagbarn Felicia och Andreas 17 respektive 37 år tänk vad tiden går ett år kvar sedan är min förstfödda myndig, fattar inte alls vad tiden tagit vägen måste jag få säga. Sedan har det varit stallet och plugga plugga och åter plugga om det vore så väl.... har fuskat en hel del denna vecka. Skäms på lilla mig men det blev bakning städning och värdering av huset som fick hamna överst på listan av saker som måste göras. Nu är det dock en ny härlig vecka och jag är taggad som sjutton inför min första hemtenta som vi fick lite uppläggs info om idag så i morgon blir det plugga inför onsdagen men sedan blir det lite läsning/skrivning för hemtenta vi har ju ännu inte fått formuleringaran men det ska nog lösa sig vi fick bra hintar om hur vi ska lägga upp det hela iallafall och det är jag oändligt tacksam för. Fick även tillbaka tentan idag och den hade gått riktigt bra! Glad för det är jag =)
Nej nu ska jag kolla köttsoppan som jag håller på att koka tills i morgon :) gott gott!
Kram

Kommentera

Publiceras ej