Målarkluddare :)

0kommentarer

Även idag var ordinarie föreläsare sjuk stackarn har tydligen lugeniflamation. Dock hoppas han kunna ha oss på måndag vilket uppskattas, idag hade vi en mycket bättre vikarie än i måndags och tur var väl det för nu fick vi svar på de flesta av våra frågor :) och det gillas ju, en annan för del var att vi fick sluta redan tolv så vi åt lunch och började sedan våran resa söder ut och hem. Jag var hemma två timmar tidigare än jag räknat med så jag hög målarpensel omgånde och strax efter kom gubben hem och hjälpte mig. Så nu är panelen topp färgs målad en gång och en gång återstår, öppnaspisen är vit igen och putsen är hel den också blev jättebra :) Han även grunda smygarna till altan dörren och topp måla dom gamla listerna runt innerdörrarna som såg en aning gula ut mot allt det nya vita så det var lika bra att gå på dom med. Nu längtar jag tills i morgon kväll då vi åtminstone tänker börja tapetsera hoppas hoppas vi hinner sätta någon våd iaf.
Nej nu blir det lite tv via iPaden

Kram

Kommentera

Publiceras ej