Okej alla dagar blir inte som man vill men va fan ;)

0kommentarer

Okej då har jag fått något redigt att bita i det vill jag lova. Nu måste jag hjälpa en person med att bli bra på vissa saker och dessutom lära sig att ändra tanke banor Vilket inte är så där fasligt lätt när personen i fråga är envisare än envisast. Men jag har bra stöd i andra runt mig så vi fixar nog detta synd bara att jag varnade för detta för en massa år sedan och då hette det att "det löser sig med tiden" och jag stod på mig och tjatade med vad hjälpte det... Nu är det som det är nu får vi fånga det som finns och göra det vi kan utav denna sitts så den blir kaonbra ändå =)
På förmiddagen har jag pluggat och sedan blev det stallet och en härlig tur på volten med Litlamin och Gustur vilket var mycket givande för mig då jag fick lite feed back av Josefin på båda hästarna =) Imorgon ska jag och sonen ut en tur ska bli jättemysigt då det är jättelänge sedan han var med ut till stallet. Han även förberedda middagen på förmiddagen så det var bara värma på och äta när jag landade här hemma.
Men nu tror jag att jag måste rensa hjärnan något och stoppa in lite mera kunskap i den ;) om inte gubben ska få städa huset själv i morgon eftersom jag måste plugga då.... Vore inte helt fel de heller ;) <3

Kommentera

Publiceras ej