Vårat matrum =)

0kommentarer

Okej nu börjar det närma sig färdig nu återstår listerna och det kommer nog ta hela helgen innan dom är på plats men sedan är det färdigt.
Igår fick jag rycka in och jobba lite från kl 13 till kväller och idag blir det från halv fyra sedan ska jag även köra en sväng på lördag =) Himla roligt att träffa alla igen både arbetskamrater och kunderna. Egot får sig en kick när man får frågan och var har du varit har saknat dig i kassan ;).
När jag jobbade och slet igår så tapetserade min fantastiska man i matrummet och det blev just så där som jag tänkt mig =) Helt enkelt skitbra!
Ja så här blev det så jäklar bra måste jag få säga men som sagt var listerna saknas på golv, runt dörrarna och taklisten mot kontoret. Sedan ska jag inreda lite och gissa vilken färg som blir accent färg.... jo röd typiskt mig bara fullkomligen älskar rött i alla former från orange till riktigt mörk röd! Så himla fint! Bra kommer det bli!
Så här såg det ut tidigare
Jo en viss förbättring eller hur ;)
Nej nu ska näsan ner i böckerna och sedan ska jag även hinna med stallet idag innan jobbet =)
Kram

Kommentera

Publiceras ej