Äntligen är första dagen gjord :) Då har m...

5kommentarer

Äntligen är första dagen gjord :) Då har man gjort första dagen på högskolan då. Vilken lycka :) toppen människor har jag träffat :) ibland är livet lustigt, i morse när jag klev av i Falun och såg lagom förvirrad ut så frågar en trevlig tjej mig om jag hittade till högskolan, och jag svara att tyvärr inte men jag gör dig gärna sällskap då jag också är på väg dit :) så då hittade dit via en glad dalmas som talade om att vi var på väg åt fel håll men talade om rätt väg för oss ;) OBS vi han på minuten :) När undervisningen startade så kände jag bara YES jag är helt rätt :) nu sitter jag på tåget hem med ett fånigt leende på läpparna och bara gillar allt :) Skriver mer när jag landat hemma :) Kram

5 kommentarer

Sarah Gabrielsson

05 Sep 2011 16:15

Trevlig blogg du har du :)

bellis

05 Sep 2011 16:27

ville bara tipsa dig om mina tävlingar på bloggen! ev. kommer det upp en bildtävling strax! självklart sponsrade priser!

direkt länk till en dem ;

http://bellisbello.blogg.se/2011/september/tavling-i-samarbete-med-smyckesboxen.html#comment

Daniel

05 Sep 2011 16:29

Vad härligt att du känner att du hamnat rätt! =)

Rebecca

05 Sep 2011 16:31

härligt ;)

Anonym

05 Sep 2011 16:48

dagens blogg? allt du behöver göra för att vara med är att kommentera "jag är med" i det här inlägget:

http://hannalovisasol.blogg.se/2011/september/dagens-blogg-59.html#comment

Kommentera

Publiceras ej