Då så =) Vilken underbar dag det blev :)

0kommentarer

Okej Startade dagen med att börja röja i dressingroomet där allt hamnar som inte får plats någonannanstans fattar inte riktigt får ständigt städa där inne ;) Nu vet jag att det är rusten som ställt till det hela men nu så går det att komma fram iallafall. Efter det blev det lite ridlektion för Jamilla Berg, vilket var grymt givande den visste vad hon talade om :) Fler lektioner med henne kommer det att bli. Tack snälla Josefin för att jag fick nyttja Litlamin och din tid =) Är så himla tacksam över att ha Jossan och hennes hästar. Väl hemma igen så blev det Tierp och hämta hem mitt stora hjärta och handla en present till Farmor som fyller år i morgon så det blir lite kalas på kvällningen i morgon =)
När vi landat här hemma så gjorde Felicia och Fabian pankakor till middag och jag började röja på allvar här hemma för gud så skitigt det blivit men nu efter x antal timmar så är det rent och snyggt igen =) Redo att skitas ner igen eftersom vi ska köra fullt ös medvetslös i matrummet i helgen och dessutom kläma in ett 50 år kalas vilket ska bli mycket trevlig.
nej nu ska jag fixa med lite små grejor och sedan parkera mig i soffan =P
Kram
Litlamin det lilla bus föret Skötte sig utmärkt idag =)

Kommentera

Publiceras ej