Dagen blev inte som tänkt men vad gör det =)

0kommentarer

Idag så har jag började med att jag fixade lite här hemma, sedan blev det stallet vilket tog väldigt mycket mer tid än det skulle ha gjort men jag lärde mig en massa under denna tid. Ett tips till er alla som är medryttare/fodervärdar läs kontrakten väldigt noga och komunisera med ägaren på ett sunt sätt, det är lönsamt i längden och se för gudskull till att kontraktet gynnar er båda inte bara ägaren! OBS det är inte jag och Josefin som bråkar utan andra människor i våran omgivning och tyvärr dras man ju in men som sagt var jag har lärt mig en massa idag tyvärr då på andras olycka men jag tror detta kommer att lösa sig på det bästa sättet för alla även om man inte ser det riktigt så just nu, tyvärr. Väl hemma igen blev det plugg som gällde och när jag gjorde det så hittade jag väldigt matnyttig info till en vän =) Hoppas bara att den hjälper honom på något sätt.
Just nu läser vi affärsjuridik och det är så himla spännande och lärorikt. känner mig lite som en torr disktrasa som suger åt sig vatten för första gången, lätt kunskapstörstande? svar ja =)
Fick även ett annat positivt besked idag vilket var en stor lättnad för mig. Tänker inte avslöja vad ännu men allt känns kanon. (nyfikna, det kan jag tänka mig men igentligen jär det inget speciellt.)
Nej nu ska jag vänta hem gubben och köra ner näsan i böckerna ett tag till =)
Kram

Kommentera

Publiceras ej