Ja ha, då har jag fått några nyfikna frågor idag då ;)

0kommentarer

Dagen idag har varit bra. Efter en god natts sömn så har en hel del klarnat. Sedan måste jag få tacka för alla glada tillrop och råd =) Som sagt var beslutet är fattat och har färgat denna dag genom en tripp till Gälve och då tror jag ni förstår vad beslutet vart ;) Från och med måndag kan jag kalla mig högskolestuderande vid dalarnas högskola och en bit på vägen mot min dröm i form av yrke. Allt känns bra utom att lämna jobbet men det är ju en följd av detta, hoppas på att kunna få ta några extra timmar någon gång ibland så jag får skratta med alla goa konsumtanterna i Älvkarleby =)
Trippen till Gävle bestod i ett besök på statsbiblioteket och nytt lånekort är inskaffat och fyra tunga, tjocka böcker som ska tjänstgöra de närmaste tio veckorna med mig. Ja vad har jag gjort, känns väldigt spännande och härligt samtidigt som stort, tungt och skrämmande... Men bara jag kommer dit så kommer nog det mesta att lösa sig på bästa sätt har ju inte direkt svårt att prata med folk så jag hittar nog någon som är minst lika "galen" som mig.
Dagen för övrigt har varit datatid att hitta all info som jag behöver inför studierna dock ska jag ta CSN under kvällen efter att jag städat var tanken. Har hunnit med Nykur i ett par timmar också vilket var väldigt trevligt! Jossan är helt fantastisk på att lyssna =) Tack vännen <3 Sedan har jag inte gjort annat än dum burken så nu får det bli en sen middag och sedan röja huset, golven får gubben ta i morgon medans jag åker till Komvux och avslutar där och sedan vidare till jobbet.
Nykur idag =)

Kommentera

Publiceras ej