Ja i brist på att böckerna vägrar dimpa ner i lådan så får man göra annat ;)

0kommentarer

Så i morse tog vi tag i det projektet som har blivit ett måste i detta hus eftersom jag pluggar på högskolan nu =)
Alltså dela av vårat gamla vardagsrum till två rum och göra matrum och kontor/läxhålla i detta utrymme men vi måste även fixa till den lilla hallen som är mellan alla rum här nere så sagt och gjort. Iväg till stan och handla regelar och färg. Blev även en liten sväng ut på annat men sedan hem och när gubben åkt så startade jag i lilla hallen =) Och döm om min förvåning så stämde det jag hade för mig och det var att det fanns både chellack och grund och lackfärg till listerna hemma efter vårat äventyr uppe i vintras. Så nu är det grundat och vit i hallen. Denna hall ska bli min lilla änglahörna. Jag har ju en stor passion för änglar och älskar dessa i alla former. Så nu ska det bli finna hyllor och vita vägar! Kommer bli as snyggt =) När jag är klar med detta så ska jag börja greja i den delen som ska bli kontor men först måste man ju göra det tråkiga i form av att röja ut alla grejor och det är inte lite vill jag mena!! När allt är klart så ska jag lägga upp lite bilder tänkte jag ;)
nej nu blir det till att röja av lite medans färgen torkar så jag kan ge mig på det hela igen ;)
Kram

Kommentera

Publiceras ej