Min dag idag

0kommentarer

Ja idag har näsan bara varit över böckerna för imorgon är det dags för min första tenta på högskolan. Ja det är mest en prova på tenta för att vi ska bli varma i kläderna inför det som komma skall ;) hur som så ser jag faktisk fram emot den med en skräckblandad förtjusning :) När kl blev tio i fm så blev det en härlig tur i skogen med Josefine och Sandra, hösten Visade sig från sin allra bästa sida :)

Fick även inbjudan till ett 50-års kalas på lördag men jag tror bestämt dom räknat fel 10 år minst för vår vän är då rakt inte 50 för det innebär att jag måste börja närma mig de 40 ;)

Nej nu ska vi se hur detta funkar då jag testar blogg.se nya app för telefon :) äntligen har den kommit och den har varit efterlängtad vill jag mena :)

Kram

Kommentera

Publiceras ej