Okej Jag har världens bästa man =)

0kommentarer

Det är bara att konstatera han är bäst <3 Han har slitit som ett djur för att mitt kontor/studiehålla ska bli klar och idag la han den sista handen vid hyllorna på väggen och såg till att gardinfästena kom på plats. Det som saknas är en taklist och foder runt dörren men det fixar vi när vi gör matrummet! Här kommer lite före och efter bilder.
Okej detta var hur det såg ut innan.
Nu över till mitt nya mysiga kryp in ;)
Lite skillnad vill jag mena =)
Nu återstår det att fixa till matrummet och det har gubben redan börjat med genom att sätta smyggarna på insidan av altandörren som vi har bytt föra helgen. Det kommer bli så himla fint =) Denna rust känns som den gått hur smidigt som helst och det hoppas jag verkligen att den fortsätter att göra. Visst våra tidigare grejer har väl varit av lite värre karraktär där allt verkligen måste göras från grunden här skulle det "bara" upp en vägg ;)
Idag har jag jobba och sedna har jag röjt av efter det här. Fabian är på Konfaträff och Felicia nyser på ovanvåningen men hon lagade en underbar middag till oss tre. Tack för det hjärtat mitt.
Nej nu ska jag fixa lite och mysa med den delen av familjen som är hemma =)
Trevlig lördagkväll på er alla!

Kommentera

Publiceras ej