Som sagt då var första dagen till ända som PA student =)

0kommentarer

Ja denna dag har varit en av de bästa på mycket länge =) Utan att verka allt för tjatig men oj så rätt detta känns. Inte änns pendlingen känns avskräckande vilket jag är helt övertygad om att den kommer att göra om ett tag ;)
Klev upp strax före 5 i morse och sedan full fart för att förbereda allt jag inte han igår på grund av arbetet, snart kan jag konsentrera mig på studieran och bara jobba när jag verkligen kan vilket kommer att underlätta. (om jag nu får jobba, dom kanske dragit en lättnadens suck.. ;) ) Men hur som haver. Väl framme i Älvkarleby blev det buss till Gävle och sedan tåget (hiskligt dyrt, måste göra efterforskningar i morgon...) till Falun. Sedan en lätt förvirrad promenad till högskolan med min kurskamrat som hittade mig på stationen =) Tur att du fan mig Sara annars har jag aldrig kommit fram ;) Väl där vart det studier direkt härlig härligt. Sedan fika och lite mer arbete nu i gruppform. Kul med nya bekantskaper och vi är en härlig blanding av människor mellan 20--45 både kvinnor och män totalt någonstans mellan 45 50 st så nog hittar man vänner i alla fall. Sedan blev det en god lunch buffe sedan åter över böckerna och ny föreläsare oj så intressant. Fortsätter det så här så kommer dessa tre år gå fort!  Väl hemma strax efter 18 blev det middag för mig och Fabian i form av stuvade makaroner och köttbullar =) Riktigt gott måste jag få säga och vad skönt det är att ha energi kvar på kvällen =) Sedan blev det promenad med Gissa och njuta av en sensommar kväll från dess bästa sida! Nu har jag fixat med tekniken i form av inloggningsuppgifter och svarat på mail som kommit under dagen =) Nu ska jag sätta mig i soffan en stund tror jag eller så blir det sängen och börja läsa in det som ska in i huvudet till onsdag =)
Härligt härligt =)

Kommentera

Publiceras ej