Annandag påsk =)

0kommentarer

Yes, härligt med en extra ledig dag för min del, Gubben han ska jobba idag istället för sista april vilket uppskattas också men just nu jtror jag hellre han varit hemma och fortsatt kappa i continrarna, han har kommit riktigt långt nu. Är så himla duktig. Själv är det mycket stall och hästar och när det inte är det så är det annat pyssel här hemma som tar min tid. Idag blir det en tur ut till stallet nu på förmiddagen och sedan ska jag plugga på eftermiddagen men har även en liten plan för två lampor så jag hoppas att jag hinner med även detta. Imorgon hoppas jag på att vi får ett besked som är positivt angånde branden men det är bara vänta och se... ibland är jag bara så himla otålig... vill veta allt helst nu;)
Idag åker även Felicia hem till Uppsala igen efter en vecka hemma hos oss. Så ikväll är det bara jag och Fabian hemma lite småtrist men så är det som sagt vara har ju lite projekt jag ska ta mig ann så det går ingen nöd på mig inte då ;) Nej nu ska jag fixa till trollfrisyren så inte hästaran blir rädda för mig ;)

Kommentera

Publiceras ej