Äntligen =)

0kommentarer

I morse skrev jag min inviduella del på denna hemtenta/Pm så nu är det riktigt stora jobbet klart =) Så himla skönt! Har suttit väldigt många timmar senaste dagarna med detta, så nu känns det jätteskönt att det är klart och inlämningen är inte fören den 2 maj *dansar och skuttar runt* känns himla fint att jag dessutom är inläst på de två kommande föreläsningarna som för övrigt ska bli väldigt intressanta då dom handlar om anställningsformer och lagar och regler runt detta. Sommarens litterturen har också trillat in så nu återstår bara att vänta till den 27 april och hoppas på att man är antagen till sommarkurserna.... men jag är både behörig och anmälde mig första dagen så jag tror jag har lite plus där ;-) För övrigt rullar pluggandet på känns verkligen som jag hittat rutiner för hem, plugg, djur och så självklart min älskade familj :-) <3 Kan bara konstatera att vi är jordnära människor som löser våra problem på ett väldigt bra sätt, kanske inte som alla andra men vi trivs och det är huvudsaken :-) men det blir kanske så efter 20 år det är nu vi kan börja skörda frukten av allt slit som småbarns åren innebär och även så att vi känner varandra så himla bra så man nästan vet vad den andre tänker utan att behöva säga något <3 hur som härligt är det och jag inser hur himla lyckligt lottad jag är :-)
Idag vet jag inte alls vad vi ska göra för övrigt, lämna in lite däck...om man nu vågar bytta (ja jag vet skulle redan varit gjort) men här snöar det ju titt som tät... kan det inte bara bli vår! Hur som en lite jogging runda hoppas jag på att jag kan klämma in mellan regnskurarna idag iaf. ja idag regnar det faktiskt bra mycket bättre än gårdagens snöslask.
Nej nu ska jag hitta på något tror jag ;-)
Kram och go lördag på er alla vänner =)

Kommentera

Publiceras ej