Blev en bra dag idag med ;)

0kommentarer

Som den ständige optimist jag är så blev även denna dag riktigt bra. Började i stallet och sedan har jag hunnit med en liten hundpromenad och lite träning på kvällen. Sedan har jag bara röjt lite här hemma och pluggat lite.... måste ju göras det med när man går på högskolan... lite farligt med påsklov, skämt och sido har iallafall kommit en bit på vägen. På onsdag har vi ju en intervju att genomföra och sedan ett pm på det så det gäller att toppa kunskapsformen ;) Efter stallturen idag så blev det en avslutningpizza på påsken, gött skit! Är fortfarande mätt så middagen bestod i lite yoghurt och smörgås för min del och matvraket till son länsade kylskåpet på resterna från påsken ;) Nej nu ska jag rakt besöka duschen och sedan ladda om inför morgondagens äventyr =) Kram och god natt.

Kommentera

Publiceras ej