Dåliga dagar för att uppskatta dom bra dagarna ;)

0kommentarer

Igår var en dålig dag, åtminstone för mitt humör.... kände mig mest grinig... tur gubben jobbade extra både före och efter ordinarie skift ;P En sak har jag lärt mig och det är att skogen är som balsam för min själ så jag tog hunden och barakde rakt ut i denna, ut på hyggena som är nya i skogen och en liten upptäckts fjärd efter någon timme i skogen kom vi ut på våran väg men be mig inte vissa var vi gick för det har nog varken hunden eller jag en anning om båda i vår egna lilla värld ;P Skönt vara det och humöret gick iallafall upp till drägligt! Jag måste få upp min boxningssäck och hämta mina handskar för den gör ännu mer för mitt humör den plus skogen sen är jag nästan mesig :P
Var även ut till min lilla häst igår och borstade igenom en lätt krullig islandhäst! Det är nog så att jag ska ha krulliga individer runt mig... och jag gillart! På kvällen blev det lite röj här hemma och sedan bara slappa...
Idag ska jag vara hjälpledare i stallet och för övrigt blir det en massa plugg och pm upplägg! Gjorde ju en intervju igår med bästa Lisa och det gick väldigt bra måste jag säga, tror rakt vi börjar få kläm på hur vi ska göra detta och dessutom lägga upp det för att vi ska få ut det bästa möjliga utav det hela ;P Men å andra sidan har vi ju inte provat något annat heller, hur som nu ska det sammanställas och fixas till =)
Och dessutom får jag ha min älskade make hemma i fyra dagar nu vilket gillas väldigt mycket! Får se om vi hittar på något i helgen man vet ju aldrig!  En ridtur i skogen eller så vore ju trevligt!
Puss och kram och ha en underbar torsdag för det ska jag ha!

Kommentera

Publiceras ej