en väldigt effektiv dag ;-)

1kommentarer

Idag har jag fått en väldigt massa bra saker gjorda! Bakat tekakor, frallor, och fyra limpor vilket gör att vi nog klarar oss på brödfronten dom närmaste tre veckorna. Sedan har jag lagat lasange, köttfärsås, pastarullar, flygande jacob, korvstroganoff också. När detta var klart så städade jag av huset inte jättenoga men det dugar gott som veckostädning :-) Där efter möte i skolan om Fabian och nu ska jag strax åka och vara hjälpledare i stallet :-) Som sagt var fått en väldig massa gjort idag :-) Nu har jag även fått tillbaka passet på Nykur så nu står jag som ägare där också *lycklig*.
Nej nu måste jag åka :-)
Kram

1 kommentarer

anna-karin

26 Apr 2012 17:19

jösses vad du har varit effektiv idag, härligt med såna dagar :)

Kommentera

Publiceras ej