Fredag <3

0kommentarer

Ja då var det fredag då och helgen startar :-) Underbart. Gubben kom hem igår efter några timmar på akuten... med en remiss till Akademiska i Uppsala... men skulle ringa dit på morgonen iaf. Så han ringde i morse och fick till svar att eftersom ögat blivit mycket bättre så kan han stanna hemma men lite ögonsalva ska inhandlas och han ska behandlas i en vecka med denna :-) Lyckan är stor här hemma över att slippa bege oss till Uppsala så nu blir det lite hund promenad och sedan Gävle och Valbo för att kolla in utemöbler och köpa det vikigaste just nu riktigt bra skyddsglasögon som är tät slutande!  Dom hotar ju med regn så lika bra att köra långpromenaden nu så vi "slipper" regnet till eftermiddagen utan kan ta en kortare promis då, varken hunden eller vi är överförtjusta i regn. Har för övrigt hittat en hur mysig hundras som helst... Ska dock inte ha några flera hundar men kolla måste man ju göra. Isländs fårhund även detta en val och gårdshund så himla finna!! Vill ha men inser mina begränsingar och det räker med två galenpannor i detta hus (jag och Gissa). Nej nu ska vi bege oss så vi kommer iväg idag och så jag kommer hem och kan gotta ner mig i pluggböckerna sedan =)
Ha en underbar Fredag mina vänner <3

Kommentera

Publiceras ej