Härliga Valborg :-)

0kommentarer

Ja då är det officiellt vår då :-) Härligt! Har i några dagar grejat mycket i stallet med byten av hagar och där igenom och stängslat lite men det tar på tur att vädret har varit det bästa. Idag skulle Felicia hoppträna lite, hon körde de lägre höjden och gjorde grovjobbet och sedan fick jag hoppa upp och hoppa lite högre och fasiken så kul det är ;-) Duktiga Litlamin tyckte också att det var jättekul och ville gärna göra några snygga bocksprång när hon och jag hoppat lite högre ;-) Älskar detta lynniga lilla busfrö till sto :-)
Sedan i lördags så sprang Felicia och jag för första gången ihop och det gick riktigt bra, visst jag fick nog mer träning en hon men å andra sidan verkade hon väldigt nöjd ändå ;-) Idag barkade vi ut på en kvällstur över stock och sten och på slutet kom jag lite på efterkällke men båda två var väldigt nöjda.
Nu har vi ätit en underbar middag som min älskade make bjöd på, så himla gott! Nu blir det nog en sväng till Västland och kolla in majkassen och sedan lite mys hemma vid :-) En lagom valborg helt enkelt!
Puss och Kram

Kommentera

Publiceras ej