Plugg och shopping :-)

0kommentarer

Ja som rubrikten antyder så det just det gårdagen gick ut på. Jag pluggade hela dagen, satt och skrev teoridelen på ett pm och tycker faktiskt det blev riktigt bra måste jag säga men det är svårt att uttala sig om innan allt annat är klart runtomkring. När Fabian väl landat här hemma så blev det en tur till Valbo och lite nya kläder till min älskade son vilket gick förvånansvärt enkelt det blev 2 par cinos, 1 par cinos shorts, 5 pikétröjor utan tjafs helt otroligt :) Jag hittade en organge och begie tröja på MQ med 70% rabatt så det var bara klippa till ;-) Gubben hittade också en tröja men den blev (som vanligt vit.. ;)) Sedan blev det en sväng in på Hööks och lite häst shopping vilket jag var lovad att få göra *jippi* Så nu har Nykur ett träns, bett, tyglar, voljlok, två nya borstar, stigläder, stigbygglar och sadelgjort och jag köpte mig två par magiska ridvantar. Idag ska jag betala sadeln också :) När jag kan rida in honom ja just det om ett och ett halvt år... men allt kommer att användas före i själva inlärningsprocessen :-) Men visst är man inte bara lite galen utan helt galen ;-) men så är det att vara biten av något.
Anledningen till att jag inte åkte till Falun igår var att jag satt på Årsmöte med efterföljande styrelsemöte till långt in på natten och med den tröttheten i kroppen och huvudet var det inte värt att åka, utan det blev en dag framför datorn iställt där det skrevs pm och alla papper gjordes iordning inför det nya året med styrelsen som jag blev helt kanon till sin sammansättning, ser verkligen fram emot detta år och hoppas av hela mitt hjärta att vi slipper mer strul.
Idag blir det troligen två svängar till stallet och en massa pluggande däremellan =) Känns som en väldigt bra dag idag =)
Kram

Kommentera

Publiceras ej