Torsdag ....

0kommentarer

Ja detta blev en bra och dålig dag... startar med det dåliga, gubben på akuten så ja ni kan andas lugnt ingen jättefara men ett stålspån i ögat är inte så himla bra trotts skyddsglasögon när han kapade continarna med kaprondelllen... ja ja det losnad här hemma men dom vill att han skulle komma ner och medans han sitter där nere och fördriver sin kväll så körde jag lös på veckostädningen här hemma. Nu kommer han hem till ett välstädat hem iaf.
För övrigt har jag också varit till sjukan idag men bara för ett spiral byte som jag dessutom höll på att glömma att boka tid till..... hoppsan hoppsan.. men någonstans i bakhuvudet hoppade det upp och tur är det! Nu är det gjort och nu klarar man sig i 5 år till :P Väl hemma blev det en härlig promenad med hunden och gubben i ett helt underbart väder, strålande sol och plus 10 grader inte klagar jag inte :) Väl hemma blev det invigning av mina nya baden baden stolar och pluggning.. bra där Särnö dags att ta tag i det nu! Lite lunch hans också med. På kvällningen har jag varit i stallet och hjälp Josefin med att leda runt världens bästa småtjejer på Kometa och Litlamin =) Vilka små hjältinor dom är dessa små härligt orädda tjejerna, man blir glad i hela kroppen av dom ;) Häftigt att få möjligheten att se dom lära sig rida och dom utvecklas så himla fort =) Helt enkelt häftigt!  Väl hemma så blev det middag och gubben drog som sagt till Akuten men jag hoppas han snart dyker upp här hemma igen =)
Hoppas verkligen inte att väderprognosen för i morgon stämmer men det är bara vänta och se. Dom hotar med regn hela långa dagen :( Men vad fasiken man får väl mysa inne istället då da ;P
Kram kram

Kommentera

Publiceras ej