Lördag :-)

0kommentarer

Ja då har även lördagen försvunnit .... Ja eller vad man ska säga, jag startade dagen med en god frukost ,sedan blev det lite nagelfix då jag lyckats med att slå i lillfinger nageln hyfsat illa så den sprack i fästet och det gör ont varje gång man slår i den vilket inte alls är någon hit :( men nu är dom fixade och väldigt snygga med lillatippar :) höstligt och snyggt. Sedan blev det plugg och lunch.

När denna fått sjunka lite så blev det ett intensivt pass på crosstrainern med swedis house maffia på hög volym :) om jag säger så här jag hade inte behövt duscha efteråt om definitiv var för att det var svetten som gjorde mig dyngsur :)men jäklar vad bra jag mår efter sådana pass, adrenalinet gör mig gott :) efter detta blev det hundpromenad och där efter lite god middag :)

Sedan har jag kollat på nagelvideos resten av kvällen och letat lite coola höst mönster ;) vad resten av kvällen bjuder på visar sig :)

Kram lilla Jag

Kommentera

Publiceras ej