Onsdag.... då händer det grejor...

0kommentarer

Ja ni den dagen igår hände det en hel del vill jag mena :-) Började med att jag blev väckt av Felicia som stod på Arlanda och på väg till Kreta med två vänner och där igenom sin första egna utlandsresa men och det var ett stort MEN som vi inte uppmärksammat. Det var att trotts att en i resesällskapet är över 18 så måste de under 18 ha intyg från målsman att de får resa utan densamme så det fick vi fixa fram kl 04:00 på morgonen men genom att skriva ut intyg, scann in dom i datorn och sedan maila iväg dom så löste sig allt och dom han i god tid med planet. Stort tack till Fritidsresor som hjälpte tjejorna på absolut bästa sätt! Detta gör att jag är ännu mera köpt av detta resebolag och ytterst tacksam att nästa resa också är bokad med detsamma resebolaget.
 
Där efter blev det lite sömn om än orolig och sedan iväg med den hemmavarande ungen som skulle till skolan för att senare på dagen köra upp för AM kortet och Det klarade han galant. GRATTIS Fabian :-) Nu återstår dock en massa plugg inför skrivningen.
 
Sedan blev det hundpromenad och ut en tur till hästarna och Kometa och jag körde ett pass då hon var genomsvettig men det var nog mest hjärnan på henne som fick jobba ;-)
 
Väl hemma igen blev det lunch och sedan ner i pluggträsket. Han med det jag förutsatt mig och det är alltid trevligt :-) .
 
På kvällen blev det en sväng på Cross trainern och sedan hundpromenad.
 
Idag har jag fixat och trixat med lite pappersjobb inför hösten :-) regnet vräker ner så jag bli inne. Hade turen att ta en längre promenad med hunden i morse då det var nästan uppehåll. Nu ska jag fixa det sista och sedan läsa lite mera innan ett tandläkarbesök väntar och sedan en nagelkund till kvällen :-) Bra dag helt enkelt! Ja så när som på tandläkarn då vilken jag har ångest över i dagar innan det sker men men det som inte dödar det härdar...
 
Kram på er och ha en underbar dag :-)
 

Kommentera

Publiceras ej