Skolstart år två :)

0kommentarer

Ja ha då är man inne på år två på sin utbildning... hur gick tiden så himla fort... fattar inte riktigt men oj vad roligt det var att träffas igen och få surra lite om vad som hänt alla i sommar :-) Tur i oturen så var lärarens tåg en timme sent så vi fick lite extra tid att prata av oss!  Kursen vi ska gå nu verkar riktigt givande och intressant ur en massa perpektiv och en kurs alla som har med människor i yrkeslivet att göra borde läsa men denna åsikt har jag om flertalet av våra kurser och det beror väl på att det är just möten mellan människor som blir en av våra stora uppgifter inom vårat yrke, att man sedan kan nyttja kunskapen i andra sistuationer också är ju bara +++ i massor :). 
 
Väl hemma igen blev det middag och sedan en lång skön promenad med hunden och lite hjärn tömning ;) Sedan körde jag crosstrainern och där efter landade jag i soffan vilket var riktigt skönt. Kollade lite Robinson och sedan blev det god natt :)
 
Idag vaknade jag med huvudvärken från H***t men men alvedon frukost och kaffe så ska det nog lösa sig, tog ären en promis med hunden och fick där igenom frisk luft men men den sitter kvar där lite lätt.. Nu är hur som sonen lämnad i skolan och jag ska träna och betala räkningar, därefter blir det plugg och i kväll blir det möte i Uppsala med NBV styrelsen vilket jag ser fram emot då jag ska kolla upp lite andra saker i den staden på engång :-) förena nytta med nöje liksom :-)
 
Idag är det för övrigt höst ute +4 grader kl 07:00 Nej det är inte okej i augusti... vill ha mer SOMMAR eller rättare sagt behöver mer sommar!
 
Nog klagat och dags att ta tag i min dag och hoppas att huvudvärken tänker överge mig :-) 
 
P.S lyckan när dottras ridväst inte behöver spännas ut när mamman ska använda den. Bevis på att något händer med kroppen trotts att vågen bara vissar små förändringar... D.S
 
 

Kommentera

Publiceras ej