Söndag :-)

0kommentarer

I fredags så fick Felicias pojkvän sitt efterlängtade körkort! och i lördags var dom ut på premiär tur i vår bil, idag har dom varit till Valbo en sväng. Jag minns så väl frihetkänslan som infan sig när Andreas fick sitt körkort, lyckan var total! 
 
Själv har jag inte gjort så himla mycket i helgen mest servat de som hållt på med taket på garaget med mat och fika för att dom skulle orka men nu är det på plats iallafall takstolarna. Ett enormt stort tack till alla som hjälpt oss med detta. Nu kommer vi ett stort steg längre i detta bygge!
 
Idag har jag fixat till trädetaljerna på våra utemöbler vilka hade fått lite mögel/svarta prickar efter all väta denna sommar men nu är det slippat och hårdvaxat så nu ska dom nog klara det mesta :-).
 
Sedan har Fabian gått AM-korts kurs i helgen så på onsdag är det uppkörning för hans del. Tänk vad tiden går barna blir så himla stora så himla fort... tur jag är ung och fräch ännu..... eller inte.....
 
Min träning har beståt av hundpromenader och pass på crosstrainern i helgen, är just påväg upp och ska köra ett för denna kväll i detta nu. Så nu är det på med träningskläderna och upp på min ädla springare i 30 min. Tungt att ta sig dit idag men jag vet att jag kommer vara supernöjd när jag kliver av, så nu säger jag god natt med detta!
 
Kram
 
Lilla jag ;-)
 

Kommentera

Publiceras ej