Söndag blev en blöt historia ;)

0kommentarer

 
Ja denna dag har varit bra på många sätt. Började med en tur ut till hästen min och pysslade om honom lite <3 
 
Sedan kom en kär vän till mig och fick sina naglar fixade på sin egen 30 års dag :-) Stort Grattis min vän :-) hoppas eftermiddagen och kvällen blev underbar! 
 
Sedan for vi i en väldig fart ut till Valbo och en väldigt blöt ridlektion men även i spö regn lär man sig väldigt mycket ;) både om sig själv och hästen man har förmånen att rida :) 
 
Efter detta blev det lite mat på Max och sedan vidare till ICA och fylla på förråden av mat till denna månad :-) skönt med både matlista och fyllda förråd :-) 
 
Väl hem förstärkte jag min röda hårfärg något och nu är det godnatt för i morgon görs första resan upp till Falun för år två på min utbildning :-) tiden går väldigt fort det är något jag kan konstatera :-) 
 
Nej nu blir det lite läsning och sedan god natt ;)

Kommentera

Publiceras ej