Jul, Jul, Strålande Jul :-)

0kommentarer

Ja då har julafton passerat och som alla år så känner jag en känsla av nystart på juldagen och redo att börja planer för det nya året som är på gång. Det året som var har jag inte upplevt som så himla jobbigt när jag varit mitt i det, men när jag tänker tillbaka på det som hänt så har det varit inte lite kämpigt, utan väldigt kämpigt men som sagt var nu lämnar vi bränder och arbetsgivare som går i konkurs bakom oss och ser framåt med tillförsikt
:-).
Går dagen firades med Andreas bror och flickvän och deras respektive barn alltså, mina små guldklimpar jag bara älskar dessa blöta pussar och härliga humör även om det inte alltid är positiva men oj så härliga ;) Det är bra med lagoma doser ;-) Även mina högt uppskattade svärföräldar var med oss och vi åt en massa god mat och umgicks hela eftermiddagen och kvällen på ett helt perfekt sätt :-)
 
 
Här busar bästa Frida och jag med min telefon då det klickar roligt när man tar kort så blir det några om jag säger så ;-)
 
 
Felicia och Anakin var nissar och accesterade självaste Tomten under julklappsutdelningen :-)
 
 
Fabian väntar på att nissarna ska starta utdelningen av packet. 
 
 
Andra bara låg och hade det bra :-)
 
För övrigt så har vi varit förlovade i hela 20 år på julafton <3 helt fantastiskt! Älskar dig mitt hjärta och nu sattsar vi på minst 20 till ;-).
 
Idag har vi bara varit och ungarna har njutit av presenter och godis. Gubben och jag tog en härlig vinterpromenad med voven på nästan 6 km. Hunden vart iaf nöjd ;-)  Sedan kom bästa Lisa och Örjan över med trollen en stund på eftermiddagen och förgyllde fasters hjärta igen och vi fick leka med duplot som legat på vinden och väntat på dessa troll <3
 
Just nu grubblar jag lite än hit och än dit får se vad det resulterar i ;-) Hur som helst så blir det helt klart bra iaf.
 
Imorgon blir det julmiddag hos svärmor och jag borde verkligen ta tag i pluggandet och börja strukturera upp ett PM som ska lämnas in :-) Men just nu känns det inte så viktigt, så vi tar det i morgon och kör en tur ut till hästen istället då jag har lite hästskits abstinens just nu ;-)
 
Kram och god fortsättning
 
 
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej