Vänner :)

0kommentarer

Idag har vi varit och firat en av mina allra första vänner från Karlholm på hans 40 års dag, fattar inte riktigt var tiden tar vägen och vad olika våra liv har sett ut men under våra resor så har vi stöt på varandra här och var och alltid funnits där. Att han sedan är min makes älsta vän gör ju inte saken värre och han är dessutom tillsammans med en god vän till mig som jag dock lärde känna långt efter honom  men ändå före honom. Kommer inte glömma när båda två berättade för oss att dom pratade om oss som att den andre inte visste vilka vi var och så säger den andre du menar väl inte Särnö och Holmen och den andre tappar hakan och säger jo..... Nu kommer det även en liten baby av denna korsning i april vilket glädjer mig något så otroligt. Och jag röstar för Nils ;) Ju mer jag smakar på det ju bättre låter det men Felix kan ju alltid vara andra namnet ;) Härligt var det iaf att träffa dessa underbara männikor och fyllas med lite härlig energi. Hoppas deras kväll är lika trevlig som när vi var där på eftermiddagen :-)
 
Väl hemma blev det "Sjärnor på slottet" vilket var väldigt roligt och berikande. Jag gillar program där man får lära känna männikan bakom fasaden och detta är ju ett sådant program älskar ju även olika biografier om personer kända som okända. För övrigt idag så har jag pluggat och promenerat med hunden.
 
Nu på kvälls kvisten han jag även med att röja lite efter julen i träningsrummet så nu är det fritt fram att köra där inne utan att först ta sig över ett berg av grejor ;-) = ursäkten att inte träna är nu bortstädad... Har lovat mig själv ett år där allt ska göras för att jag i första hand ska må bra och därigenom kunna få min omgivning att må bra! 
 
Men nu ska jag kolla på lite hästar från Globen medans jag väntar hem gubben som kör lite taxi med tonåringar som ska ha skjuts hem från Tierp, vilket vi så gärna gör för dessa härliga tjejer så himla glad för deras skull att dom håller ihop och träffas när dom är på hemmaplan samtidigt :-) 
 
Kram Kram
 
 
Nykur igår när jag var ut och gosade lite med min kloka lilla häst :-)
 

Kommentera

Publiceras ej