När jag ändå är igång då ;)

0kommentarer

Förra veckan var det sportlov för mina unga vuxna barn, faktiskt himla skönt när hela familjen är hemma och det det stökas och bökas i varje hörn<3 Gubben har jobbat extra som en galning sista tiden då IKEA har varit på besök och synat det mesta på fabriken, undra om dom bokför dammråttorna också *fniss**fniss*. Hur som så var det även plugg veckan från HELL för min del. En stor uppsats skulle in och vi skulle opponera på en annan och sedan stor tenta på fredagen som avslutnings knorr........ Men det gick tror jag vägen.... återstår att se. Hur som så tror jag det tagit ganska hårt på alla i klassen då vi var levande lik i skolan under måndagen och så pass så tillslut sa läraren/föreläsaren vid halv två (slutar tre enligt schemat) Nu ger vi oss och tar resten på onsdag men kom då väl pålästa ;) Underbara Karin!
Idag blir det frissan, och jag har faktiskt en idé om hur jag vill ha håret och till och med Felicia köpte den så nu hoppas jag även frissan gör detta ;) Sedan blir det stallet en tur och där efter hem och sedna styrelsemöte i Uppsala =) Träffa lite underbara vänner igen. Tänk vad olika saker som händer i livet och att dom man en gång möt ofta hamnar på ens livsväg igen och då har båda parter utvecklats och man kan mötas på ett nytt plan =) Älska detta och livet självt så himla härligt liksom :-) Nu ska jag lyxa och ta frukosten med mig till sängen och äta och plugga där tills det är dags att få sonen ur sängen för lite skola =)
Ha en underbar dag alla vänner =)

Kommentera

Publiceras ej